پاسخ به سوالات مشتریان

چطور باید از سایت خرید کنم؟

روش خرید از سایت در راهنمای خرید بطور کامل آورده شده است. اگه باز هم سوالی در این مورد برایتان پیش آمد می توانید با شماره تلفن همراه  ۰۹۹۰۱۵۴۵۰۰۷ (آقای خدادادی) تماس بگیرید و سوالتان را مطرح کنید همچنین میتوانید سوالات خود را در فرم تماس با ما مطرح کنید و یا سوالتون رو به ایمیل khaneharezoo@gmail.com بفرستید.

آیا پس از خرید با ما تماس هم گرفته میشود؟

بله البته. برای تایید خرید و اطلاع رسانی در مورد زمان و نحوه ارسال سفارش با شما تماس گرفته خواهد شد.

آیا امکان تخفیف روی قیمتهای سایت وجود دارد؟

کالاهای درج شده در سایت با حداکثر تخفیف ارائه شده اند. اما شما میتوانید در صورت نیاز به یک کالا به تعداد زیاد تر با ما تماس بگیرید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

چرا اینقدر تعداد محصولاتتان کم هست؟

کیفیت برای ما در اولویت قرار دارد، برای همین سعی ما این بوده که اگه از کیفیت محصولی به طور کامل مطمئن نبودیم اون رو داخل لیست فروش وارد نکنیم. البته فروشگاه در حال گسترش است و محصولات جدیدی قرار است که به فروشگاه اضافه بشود. شما هم می توانید در اضافه کردن محصولات جدید به ما کمک کنید، تنها کاری که لازم است انجام بدید این است که در فرم تماس با ما ، نام محصولی که دوست دارید اضافه شود برای ما ارسال کنید و یا به آدرس ایمیل ما بفرستید.

مزیت خرید اینترنتی به خرید حضوری چیست؟

خرید اینترنتی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مشتری می شود. بخاطر اینکه مشتری میتواند قبل از اینکه خریدش را انجام دهد، با چند کلیک ساده از مشخصات محصول به طور کامل اطلاع پیداکند و بعلاوه  می تواند قیمت و شرایط محصول را با جاهای دیگر مقایسه کند. بعلاوه، در خرید اینترنتی شما خرید رو انجام میدهید و جنس را جلوی درب منزل خودتان تحویل میگیرید.

من خودم شخصا می توانم برای خرید به فروشگاه بیایم؟

البته، میتوانید در ساعت های کاری فروشگاه هر زمانی که مایل بودید تشریف بیارید. البته ما توصیه میکنیم قبل از آمدن یه هماهنگی ای انجام بدهید که در صورتی که کالای مورد نظرتون در اون زمان در فروشگاه موجود نبود، وقتتون تلف نشده باشد

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی هم وجود دارد و میتوانید از مرکز تماس فروشگاه خانه آرزو برای ثبت سفارش خود راهنمایی بگیرید.

اگر چیزی رو که میخواهم اینجا پیدا نکردم میتوانم آنرا درخواست بدهم؟

البته ، تنها کاری که لازم است انجام بدهید این است که در فرم تماس با ما اسم و یا مشخصات محصول درخواستی خود را برای ما ارسال کنید و یا از طریق شبکه های اجتماعی به ما اطلاع دهید .

اگر از کالایی که خریدم خوشم نیامد باید چکار کنم؟

شما می توانید تا ۲۴ ساعت جنس رو ارجاع بدهید و هزینه رو به طور کامل دریافت کنید. البته ما خوشحال میشویم که دلیل عدم رضایت شما از محصول را هم به ما اعلام کنید تا اگه نقصی از طرف محصول یا سیستم کاری ما بوده، بتوانیم آن رو اصلاح کنیم. برای اینکار میتوانید نظرتون رو در قسمت انتقادات و پیشنهادات مطرح کنید. ما برای جنس مرجوعی، حتی اگه ازش مصرف هم شده باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی کنیم، فقط ارجاع دادن محصول به شرکت با شماست.

کالاهای شما گارانتی هم دارند؟ اگه دارند به چه مدت؟

بله، جنس هایی که ما توی فروشگاه  گارانتی دارند که توسط کارخانه سازنده کالا یا شرکت های وابسته روی اون درج شده است.

امکان اینکه یه جنسی را بصورت کادویی بفرستید هست؟

بله حتما ، برای بعضی از محصولات این امکان وجود دارد، شما میتوانید در قسمت توضیحات خرید ذکر کنید برای هدیه هست و آدرس فرد مربوطه را ذکر کنید .

هزینه ی پست برای شهرهای مختلف چطوری است محاسبه میشود؟

برای همشهریان مشهدی اگر قیمت کالای آنها بیشتر از ۲۰۰ هزار تومان باشد این هزینه رایگان می باشد و برای سایر شهر ها هم بسته به حجم بسته و شهر مورد نظر، بر اساس تعرفه شرکت های پستی حساب خواهد شد.

زمان دریافت کالا بعد از تکمیل خرید چقدر است؟

بسته به نوع کالا و مکان تحویل کالا، این زمان متفاوت است اما فروشگاه خانه آرزو سعی می کند برای مشهدیان عزیز نهایتا تا دو روز و برای سایر شهرها نهایتا تا ۴ روز کاری محصول مورد نظر به دست مشتریان برسد.

حداقل سقف خرید چقدر است؟

حداقلی برای سقف خرید وجود ندارد. شما هر کدوم از کالاهای ما رو می توانید بصورت آنلاین سفارش بدهید که براتون ارسال شود.

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از رسیدگی به آن باید با فروشگاه خانه آرزو تماس بگیرم؟

خیر، کارشناسان فروش ما با شما تماس خواهند گرفت.

آیا کالاهای عرضه شده در سایت خانه آرزو اصلی، نو و آکبند شده و مطابق با اطلاعات سایت هستند؟

بله. کالاهای موجود در انبار خانه آرزو دارای گارانتی اصالت کالا بوده و دارای ضمانت‌نامه معتبر میباشد.

آیا تعداد خرید از یک کالا در خانه آرزو محدودیتی دارد؟

درحالت عادی هیچ گونه محدودیتی در سفارش کالا از فروشگاه خانه آرزو وجود ندارد و در صورت سفارش بیش از اندازه موجود حتما هماهنگی های لازم انجام خواهد شد.

چگونه باید مبلغ سفارش خود را پرداخت کنم؟

پرداخت از طریق درگاه اینترنتی موجود در سایت و توسط کارت‌های عضو شتاب

پرداخت در محل

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

خانه آرزو با ارسال پیامک و ایمیل، وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه «سفارشات من» از وضعیت آن مطلع شوید. همچنین میتوانید از طریق تماس با فروشگاه خانه آرزو و یا شماره تماس همراه ۰۹۹۰۱۵۴۵۰۰۷ از وضعیت سفارش خود آگاه شوید.

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در خانه آرزو خرید امن است؟

شما هنگام پرداخت اینترنتی، از سایت خانه آرزو وارد درگاه بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه و وب سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می نماید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن httpsاستفاده می کنند، جایی برای نگرانی ندارند. در ضمن برای احتیاط بیشتر شما می توانید در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است که چنین اتفاقی بیافتد اما ظرف مدت ۷۲ ساعت به حساب شما بازگردانده خواهد شد.

چرا قیمت ها درخانه آرزو پایین تر از سایر فروشگاهها می باشد؟

دلیل اصلی این موضوع سیاست خانه آرزو  در ارائه کمترین قیمت و ارائه بیشترین خدمات به مشتریان می باشد.

ما آگاهیم که در عصر اینترنت و شبکه های اجتماعی هیچ متغییری برای موفقیت یک کسب و کار، بالاتر از میزان رضایت مشتریان نمی باشد، برای همین سعی کرده ایم بجای پرداخت هزینه های گزاف برای تبلیغات، حاشیه سود خود را کاهش داده و در کنار ارائه خدمات بیشتر و بهتر، رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب نماییم؛ و این یعنی بازی برد-برد برای ما و شما.

همین سیاست در حال حاضر باعث گردیده که بسیاری از مشتریان ما افرادی باشند که از طریق دوستان و آشنایان خود با خانه آرزو آشنا شده اند.

مزیت خانه آرزو به سایر فروشگاه ها؟

ما دوست داریم خودمون رو فروشگاهی بدونیم که هدفش جلب رضایت مشتری است به همین دلیل تمام سعی و تلاش ما این بوده که همواره کالاهایی در فروشگاه قرار داده شود که از بالاترین کیفیت برخوردار بوده و مورد استفاده و نیاز عموم مردم باشند. بعلاوه سیستم مرجوعی کالا که به مشتری این امکان رو میده که در صورت عدم رضایت از کالای خریداری شده، بتواند آن را برگرداند و پولش رو کاملا پس بگیرد هم جزو نقاط قوت فروشگاه ما محسوب می شود.

علاوه بر اینها موارد زیر را نیز می شود نام برد :

  • دسترسی به اطلاعات کامل در مورد کالاها و امکان مقایسه از طریق وب سایت
  • ارزانترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی در ایران
  • خرید کالای اصل با گارانتی اصلی
  • ارائه بیشترین خدمات پس از فروش